ODPOVEDE NA ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Návod na inštaláciu každého produktu nájdete na dvoch miestach:
- V časti „Na stiahnutie“ v potvrdení objednávky, ktoré ste od nás dostali.
- Pod “K stiahnutiu” v časti Môj účet.
Ak ste si pri kúpe produktu nevytvorili účet, vaša objednávka bude po zakúpení automaticky prepojená s vaším účtom, keď si ho vytvoríte.
Hry: Všetky hry budú viazané na váš osobný herný účet. Ak chcete preinštalovať hru, prihláste sa na platformu, na ktorej bola hra zaregistrovaná (napr. Steam alebo Origin. Pozrite si pokyny na inštaláciu dodané s objednávkou, pre ktorú platformu vaša hra používa).
Produkty spoločnosti Microsoft:
Produkt bude naviazaný na váš účet Microsoft.
Ak chcete produkt preinštalovať, prihláste sa na jeden z nasledujúcich odkazov:
– https://account.microsoft.com/services/
– https://account.microsoft.com/billing/orders/
Iné produkty / nemôžem nájsť svoj produkt nikde zaregistrovaný:
– Kontaktujte nás a my vám pomôžeme.
Všetky naše produkty sú dodávané digitálne vo forme produktového kľúča pre hru alebo softvér. Väčšina produktových kľúčov je po úspešnej platbe automaticky doručená e-mailom. Skontrolujte tiež priečinok Spam / Spam, v niektorých prípadoch tam môže skončiť.
Voliteľne je možné kód stiahnuť z “Môj účet”. Ak ste si pri nákupe nevytvorili účet, objednávka sa automaticky pridá k účtu pri vytvorení účtu.
Ako nájsť kód:
- Ísť do “Môj účet” kliknutím na pravý horný roh webovej stránky: „Dobrý deň, [vaše meno]“
- Stlačte tlačidlo “objednávky“. Nájdite správne ID objednávky a stlačte “ZOBRAZIŤ” úplne vpravo pod nadpisom “AKCIE”.
- Pod celkovou sumou na stránke objednávky nájdete produktové kľúče pre každý zakúpený produkt.
AK NENÁJDETE PRODUKTOVÝ KĽÚČ:
Ak produktový kľúč nie je uvedený na stránke objednávky, bude vám automaticky zaslaný e-mailom do jednej hodiny od nákupu (pondelok – nedeľa 10:00 – 23:00). Ak ste nedostali produktový kľúč do dvoch hodín, prosím kontaktuj nás.
Microsoft Office:
Chybové hlásenie: Produktový kľúč bol aktivovaný maximálny počet aktivácií (chybové hlásenie po inštalácii)
Uistite sa, že ste si najskôr pozorne prečítali pokyny na inštaláciu. Ak problém stále nevyrieši, kontaktuj nás.
Chybové hlásenie: Kód Product Key už bol použitý (chybové hlásenie na https://setup.office.com pred inštaláciou)
Microsoft Windows:
Chybové hlásenie: Kód Product Key nefunguje
- Skontrolovali ste, či ste si zakúpili správnu verziu systému Windows? Napríklad nemôžete aktivovať Windows 10 Pro pomocou klávesu Home. V takom prípade musíte preinštalovať systém Windows.
- Informácie o inovácii zo systému Windows 10 Home na Pro alebo aktivácii Home N / Pro N nájdete tu:
– Inovujte z Windows 10 Home na Pro
– Informácie o systéme Windows 10 Home N & Pro N
Chybové hlásenie: Kód Product Key už bol použitý:
Všetky ostatné produkty:
Chybové hlásenie: Produktový kľúč je už použitý:
Uistite sa, že ste si najskôr pozorne prečítali pokyny na inštaláciu. Ak to stále nevyrieši problém, kontaktuj nás.
Chybové hlásenie: Kód Product Key je neplatný alebo iné podobné chybové hlásenie:
- Dodržali ste postup aktivácie správne? Pozrite si inštalačnú príručku v hornej časti tejto stránky.
- Skontrolovali ste, či je produkt, ktorý ste si zakúpili, povolený na správnom zariadení, konzole alebo platforme? (ako PC alebo Mac? Steam alebo Origin? Xbox, PS4 alebo Nintendo?
- Nájdite požadované položky. Buď použite vyhľadávacie pole v strede hore alebo nájdite produkty v kategórii. Každý produkt má svoju vlastnú stránku s informáciami o produkte.
- Vložte položky do nákupného košíka. Pomocou tlačidla Kúpiť na stránke s informáciami o produkte pridajte produkt. Vpravo hore máte tlačidlo na ich zobrazenie. Za iný elektronický produkt sa poštovné neúčtuje. Môžete tiež odstrániť položky z nákupného košíka.
- Choďte k pokladni. Po vložení položiek do nákupného košíka a pripravených na odoslanie objednávok vyberte možnosť Pokračovať k pokladni vpravo. Potom kliknutím na „Odoslať objednávku“ pristúpite k platbe.